loading...
بـــــیـــــتـــــوتـــــه
مرتضی بازدید : 1 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

کشف ۳۰ میلیارد تومانی در حیاط خانه یک زوج خوشبخت آمریکایی

 

S A L I  J O O N

 


یک زوج آمریکایی در ایالت کالیفرنیا سکه هایی طلا به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون دلار از حیاط پشت خانه خود کشف کردند. این زوج آمریکایی که نام آنها فاش نشده سال گذشته به طور اتفاقی به وسیله سگ شان از وجود یک شئی دفن شده در حیاط پشت خانه شان آگاه شدند. پس از کندن محل این زوج آمریکایی کوزه ای پر از سکه های طلا متعلق به قرن نوزدهم کشف می کنند.این زوج آمریکایی قرار است در ماه می سال جاری میلادی سکه ها را در حراج بفروشند.

 

برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمائید

مرتضی بازدید : 6 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

هدر هانسن یک هنرمند و رقصنده در نیو اورلئان است. این هنرمند توانسته است با یک روش زیبا و خلاقانه حرکات رقص خود را با کمک زغال سنگ یا چوب روی یک مقوای بزرگ تبدیل به نقاشی کلاسیک کند. هانسن یک هنرمند بسیار فعال و پر کار است. او علاوه بر اجرای گالری های متعدد نیز نمایشگاهی از نقاشی های رقص خود را در سال ۲۰۱۳ برگزار نمود و در صدد است که تمام سال ۲۰۱۴ را صرف خلق این اثرهای هنرمندانه کند.

 

برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمائید

مرتضی بازدید : 6 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

هرچند که می‌گویند زمین کوچک و گرد است، اما دیدن زیبایی‌های آن، هنوز هم می‌تواند شگفت‌آور و شیرین باشد. شرایط اقلیمی و آب و هوایی و تغییر فصل‌ها، می‌تواند جذابیت های زیادی در چشم‌اندازها ایجاد کند. برخی از تصاویر این پست، به‌طور کاملاً طبیعی به‌وجود آمده‌اند و در برخی، نقش انسان پایه‌گذار زیبایی ایجادشده است. شاید با دیدن این تصاویر، شوق سفر و دیدار این مکان‌ها از نزدیک، برای‌تان زنده شود.

برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمائید

مرتضی بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 


 

 

گاهی اوقات برای اینکه بتوانید دوباره متولد شده و مدلی قوی‌تر و باهوش‌تر از خودتان شوید، باید اول کمی از درون فرو بریزید.

برای همه پیش می‌آید که در طول زندگی خود کسی که دوست دارند، به او نیاز دارند، یا چیزی که تصور می‌کردند برایشان می‌ماند را از دست بدهند. اما همین از دست دادن‌هاست که ما را قوی‌تر کرده و به سمت فرصت‌هایی برای رشد و شادی در آینده هدایت می‌کند.

در زیر درس‌های از زندگی برایتان عنوان می‌کنیم که کمکتان می‌کند با درکی بیشتر به جلو پیش روید.

۱. شما آن چیزی نیستید که در گذشته برایتان اتفاق افتاده.
گذشته شما هر چقدر هم که دردناک بوده باشد، آینده، روشن و پاک در مقابلتان است. شما دیگر عادت‌های گذشته‌تان نیستید. دیگر شکست‌های گذشته‌تان هم نیستید. دیگر آن چیزی نیستید که روزی دیگران با شما رفتار می‌کردند. شما همان چیزی هستید که همین الان تصور می‌کنید هستید. درست همان چیزی که همین الان مشغول انجام آنید.

۲. به چیزهایی فکر کنید که دارید، نه چیزهایی که ندارید.
شما همانی هستید که هستید و همان چیزهایی را دارید که همین الان دارید. آنقدرها هم نمی‌تواند بد باشد چون اگر غیر از این بود قادر به خواندن این مقاله در این لحظه نبودید. مسئله مهم این است که یک فکر مثبت پیدا کنید که الهام‌بخش شماست و به شما برای پیش رفتن در زندگی انگیزه می‌دهد. به این فکر بچسبید و روی آن تمرکز کنید. ممکن است تصور کنید که چیزهای زیادی ندارید یا اصلاً هیچ چیز ندارید، اما ذهنتان را دارید که می‌تواند به شما انگیزه دهد. برای پیش رفتن در زندگی همین برایتان کافی است.

۳. دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بخش طبیعی رشد و پیشرفت است.
بخشی از زندگی و رشد کردن تجربه، مشکلات غیرقابل‌انتظار است. آدمها کارشان را از دست می‌دهند، بیمار می‌شوند و گاهی در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند. وقتی جوان‌تر هستید و همه چیز خوب پیش می‌رود، تجسم این واقعیت تلخ کمی دشوار است. هوشمندانه‌ترین و گاهی سخت‌ترین کاری که در چنین موقعیت‌هایی می‌توانیم انجام دهیم این است که عصبانی شویم. باید بدانید که این خشم احساسی فقط همه چیز را بدتر می‌کند. و این اتفاقات بد آنقدرها هم که به نظر می‌رسند بد نیستند و حتی اگر اینطور باشند، فرصتی برای قوی‌تر شدن به ما می‌دهند.

 

برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمائید

مرتضی بازدید : 1 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

هنر طراحی پارک‌ها و فضای سبز تاریخچه‌ای بس طولانی دارد مخصوصا در آن زمان که پارک مفهومی کاملا متفاوت با آنچه که امروز شاهدش هستیم داشت. خلق فضاهایی نوین آنهم در دل شهرهای شلوغ به مدد تلفیق حس زیبایی پرستی و شکوه طبیعت با یکدیگر کاری است که از عهده هر کسی بر نمی‌آید. در ادامه به سراغ تعدادی از این مکان‌های تفریحی جذاب در گوشه و کنار دنیا می‌رویم که باید حتما یکبار سری به آنها زد و از دیدن ذوق به کار رفته در طراحی‌شان لذت برد. با ما همراه شوید.

استورهد (Stourhead)، وارمینستر، انگلستان

 S A L I J O O N

 S A L I J O O N

 استان استوهد علاوه بر برخورداری از باغ‌های زیبا دارای عمارت و یک دهکده نیز می‌باشد که همگی به نسل بارون‌های استوهد متعلق بوده‌اند. طراحی قرن هجدهمی این استان بیشتر بازتاب دهنده عناصر اساطیری یونان باستان است: معبد هرکول و آپولو، یک دریاچه مصنوعی و سبک یونانی معماری آن، دست به دست هم داده و این عصر تاریخی مهم را از نو در این نقطه از جهان باز آفرینی کرده است. البته هنوز ردپایی از نگاه بریتانیایی نیز در گوشه و کنار قابل مشاهده می‌باشد.


باغ‌های کوکنهوف (Keokenhof)، لس، هلند

S A L I J O O N

 S A L I J O O N

 باغ‌های کوکنهوف بزرگ‌ترین باغ‌های گل جهان به شمار می‌آید. گفته می‌شود روزانه هفت میلیون پیاز گل در آنها کاشته می‌شوند. از سال 1949 تا کنون شهرداری شهر لس مسئولیت رسیدگی به آنها را برعهده دارد. این باغ گونه‌های مختلفی از گل و گیاه را در خود منزل داده و حتی در اینجا با پیوند زدن گونه‌های جدیدی را به وجود آورده‌اند. امروزه این باغ با عطر و بو و رنگ آمیزی درخشان گلهای‌ش، عطش زیبایی پرستی بیننده را به بهترین شکل ممکن سیراب می‌کند.

برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمائید

 

 

درباره ما
Profile Pic
تبسم دوست تجسم خوبیهاست ... به تبسمت سوگند شاد بودنت آرزوی من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ چطوریه ؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 339