loading...
بـــــیـــــتـــــوتـــــه
مرتضی بازدید : 1 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

قهوه ، بادام ، شکلات

همه تلخی ها را چشیده ام ، هیچکدام قدر نبودنت تلخ نبودند . . .

**************

نه هوا خراب است ، نه حواسم پرت است و نه کسی دلم را شکسته !

فقط

کمی از من هوای کمی از “تو” را دارد . . .

***************

یه دریاتصور کن بدون آب باشه

یه انسان تصورکن غمگین باشه

یه شب تصورکن بدون خواب باشی

یه بهارتصورکن بدون گل باشه

یدونه ام من تصورکن بدون تو

****************

نسیم از من هزاران بوسه گرفت

هزاران بوسه بخشدیم به خورشید

در آن زندان که زندانبان تو بودی

شبی بنیادم از یک بوسه لرزید

***************

دلم شکسته است و هرچه می گردم تکه هایش جور نمی شود

مگر می شود به یک عاشق وصله های ناجور چسباند !

***************

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی !

امروز من باش ، حتی لحظه ای . . .

*****************

از هرچه بهار ، هست بالا دستت

بالاست ز هر بهار زیبا دستت

هر طرح که در فکر طبیعت باشد

آن طرح کلید می خورد با دستت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تبسم دوست تجسم خوبیهاست ... به تبسمت سوگند شاد بودنت آرزوی من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ چطوریه ؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 407