loading...
بـــــیـــــتـــــوتـــــه
مرتضی بازدید : 3 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

یادمه روزهای سختی داشت

و کمتر در دسترس بود به امید اینکه روزهای خوش فرا می رسه

و باهم هستیم کنارش موندم ولی روزهای خوش که رسید من را ترک کرد چرا؟

الان که یکسال و چند ماه است نمی دانم کاش دلیلش را می گفت

**********

یادمه روزی که داشت جدا می شد گفت رابطه ما هیچ وقت تمام نمی شود؟

حالا کجاست بگویید بیاد ببیند که اصلا هم را نمی شناسیم

خدایا تو شاهد باش که چه ها با دل من کردن

**********

دنیای من همه جایش بارانیست

هرچه کمتر بدانی کمتر خیس خواهی شد

**********

عشق مثل پرواز است

بالا رفتنش جسارت می خواهد و بالا ماندنش لیاقت

**********

باز هم دیدمش
نه اینکه بغض کنم
نه فقط از دور هزار سال پیر شدم...

**********

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تبسم دوست تجسم خوبیهاست ... به تبسمت سوگند شاد بودنت آرزوی من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ چطوریه ؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 319